بازکن در با موبایل

یکی از آخرین پروژه های انجام شده توسط انستیتوی رسانه، بازکن در با موبایل است. به این معنی که با نزدیک شدن شخصی که تلفن همراهی با خود دارد که اجازه باز کردن در ورودی را دارد، در خودکار برای او باز می شود.

البته این طرح نمونه های به ظاهر مشابه زیادی دارد اما این پروژه تفاوت های عمده ای دارد. بازکن در با موبایل تا کنون تنها در صورتی امکان پذیر بود که شما توپی مخصوص در به همراه یک نرم افزار موبایل را خریداری می کردید. در این پروژه تجهیزات بر روی تمام در های ورودی با هر مشخصاتی قابل نصب هستند. تنها کافی است این در بوسیله ایفون باز شود.

دوم این که در طرح های رایج شما باید برای باز کردن در با موبایل، حتما گوشی خود را جیب خارچ کرده وارد اپلیکیشن شده و دستور باز کردن در را بدهید. در صورتی که در این پروژه اصلا لازم نیست که شما گوشی را از جیب خارج کنید با نزدیک شدن به در، در به صورت خودکار باز می شود.

بازکن در با موبایل

به این ترتیب کافی است شما مجوز باز کردن در راداشته باشید و نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده باشید و تجهیزات بسیار ارزان قیمت این پروژه نیز بر روی دروردی نصب شده باشد. شما با نزدیک شدن به در آن را باز می کنید.

ورود خروج ها ثبت می شوند و شما می توانید به افراد به خصوصی مجوز یکبار تردد را بدهید. یا به کسی که مجوز داده اید آن را کنسل کنید.

قابلیت های اندروید اشیا در پروژه بازکن در با موبایل استفاده شده است.

این پروژه برای شرکت اینفلش صورت گرفته و تحت اندروید اشیا برنامه نویسی شده است. به همین دلیل از نظر امنیت و کارآیی ایراد آن بر طرف و قابلیت های آن اضافه شده است. بازکن در با موبایل قابلیت های فراوانی می تواند داشته باشد که به مرور به این پروژه افزوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *