اینترنت اشیا ابری گوگل

گوگل یه سرویس ابری جدید را برای اینترنت اشیا معرفی کرده است. اینترنت اشیا ابری گوگل که اکنون در مرحله بتا قرار دارد برای استفاده توسعه دهندگان در سایت این محصول در دسترس است. این اقدام را می توان در راستای تلاش این شرکت برای پیشرو بودن در صنعت اینترنت اشیا دانست. یکی از مشکلات عمده بسیاری از توسعه دهندگان اینترنت اشیا می تواند دسترسی و بروزرسانی و امنیت این دستگاه باشد. و گوگل تلاش می کند تا با توجه به این مشکلات و حل آن ها خود را در بازار بالاتر از دیگران نگه دارد.

نموداری از نحوه عمل اینترنت اشیا ابری

مهم ترین خصیصه های اینترنت اشیا ابری را می توان داشتن سرتیفیکیشن شخصی، اتصال دستگاه به HTTP و دسترسی به شرایط سخت افزار بر شمرد که خصوصیات بسیاری مهمی برای توسعه دهندگاه اینترنت اشیا است و هزینه های تولید و ورود به بازار را بشدت کاهش می دهد. شما می توانید برای تولیدات خود سرتیفیکیشن های شخصی تعریف کنید و تولید کنندگان بتوانند سرتیفیکیشن های مخصوص خود داشته باشند. امکان اتصال از طریق HTTP به صورت بسیار امن فراهم شده است. و می توانید گزارشی از شرایط سخت افزارهای مورد استفاده داشته باشید و بتوانید آن ها را کنترل کنید.

هزینه های اینترنت اشیا ابری برای توسعه دهندگان در مرحله امتحان رایگان است و سپس بر اساس حجم مصرف تعیین ودریافت خواهد شد.

هزینه های استفاده از اینترنت اشیا ابری

کیت های سخت افزاری اینترنت اشیا ابری بسیار متنوع هستند و لیست کاملی از آن ها را می توانید اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *