رونمایی از هاب خانگی گوگل

تا پیش ازاین همه نمایشگرهای هوشمند گوگل از اندروید اشیا استفاده می کردند. اما پس از رونمایی از هاب خانگی گوگل به نظر می رسد در این مورد یک استثنا اتفاق افتاده است. هابخانگی گوگل از کرومکست به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کند.

 

این نمایشگرخانگی که رقیب جدیدی برای اکوی آمازون وحتا گوگل هوم است بر خلاف همه محصولات مشابه، هاب خانگی گوگل دارای یک صفحه نمایش است. به این ترتیب کاربران علاوه بر رابط کاربری صوتی می توانند از صفحه نمایش نیز استفاده  کنند.

نکته قابل توجه در هاب خانگی گوگل  استفاده از این دستگاه در مسیر هوشمند سازی خانه است. به طوریکه طبق ادعای گوگل  بیش از ۵۰۰۰ محصول از ۲۵ شرکت مطرح جهان با این دستگاه در زمینه هوشمند سازی خانه همکاری خواهند داشت.

هاب خانگی گوگل یک رابط کاربری نیز در گوشی اندروید شمادارد که میتوانید تنظیمات ضروری را از این طریق انجام دهید.به طوری که به عنوان نمونه می توانید سایت های مورد علاقه تان برای اخبار را در آن تنظیم کنید و وقتی بپرسید «چه  خبر؟» از این سایت ها اخبار جدید را به شما ارائه خواهد کرد.

قیمت هاب خانگی گوگل ۱۴۹دلار  است که به نظر می رسد در میان محصولات مشابه قیمت قابل قبولی دارد. اگر  چه این محصول در ابتدای راه قرار دارد اما اگر بتواند واقعا به هوشمند سازی خانه ها در مسیری که قدم گذاشته کمک کند و موانع موجود از جمله یکپارچه نبودن را مرتفع ساز می توان به آینده آن امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *