ایبیکن چیست؟

ایبیکن چیست؟ ای بیکن فن آوری اپل است که با استفاده بلوتوث کم انرژی قابلیت تعیین مکان را به دستگاه گوشی 7 اپل افزوده است. بعد از این ویرایش همه دستگاه های اپل دارای این قابلیت شده اند. اندروید نیز بعد از ویرایش 4.3 این قابلیت را با نام ادی استون به اندروید اضافه کرده است.

مکان محوری ابتدا توسط گوگل مپ به سیستم گوشی های هوشمند اضافه شد بطوری که این قابلیت توانست تبلیغات و بازاریابی را متحول کند. به این ترتیب مشتریان می توانستند مکان های اطراف خود را تشخیص داده اند. و کسب و کارها نیز توانستند از کسانی که در اطراف شان بودند یعنی مکان مشتری و مکان کسب و کار به هم نزدیک بودند مشتریان جدید خود را جذب کنند.

در مقابل شرکت اپل دست به نوآوری به نام ایبیکن زد که بتواند به دستگاه های اپل همین قابلیت را اضافه کند. دستگاه های اپل این قابلیت را پیدا کردند تا بتوانند براحتی مکان های اطراف هود را شناسایی کنند.

ایبیکن چیست
ایبیکن ها شرکت رسانه

در ایران

در ایران نیز شرکت رسانه اقدام به راه اندازی برنامه ای با همین مشخصات به نام فرودجا کرده است که اولین نمونه از این نوه در ایران است. این محصول در شیراز به صورت آزمایشی در چند هایپرمارکت بزرگ راه اندازی شده است.

شرکت رسانه موفق شده است فنآوری را بسیار ساده کند و در صورتی که شما هم قصد دارید تا از ایبیکن بهره ببرید بهتر است مشورتی با ما داشته باشید. چون هم سخت افزار و هم نرم افزار را می توانید از ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *