همراهی فینتک و اینترنت اشیا

با توسعه فن آوری ها بانکداری که اکنون به عنوان فینتک شناخته می‌شوند و همزمان رشد بی سابقه اینترنت اشیاء به نظر می‌رسد راه گریز ناپذیری برای ادغام همزمان هر دو ایده پدید آمده است. بسیاری از قابلیت‌های بانکی می‌توانند با کمک اینترنت اشیاء با سهولت بیشتر هزینه کمتر و البته امنیت فراتری مورد استفاده قرار گیرند. کاهش هزینه‌ها از جمله دستاوردهای ادغام سخت‌افزار و نرم‌افزار است که ایده پایه‌ای اینترنت اشیاء است و در این زمینه می‌تواند به بانک ها و مشتریان خرد کمک شایانی کند.

در این ایده ما به دنبال حل مشکل بانک ها از یک سو و مشکل مشتریان بانک ها از سوی دیگر هستیم. بانک ها برای تامین هزینه های خرید و نگهداری درگاه های ئرداخت مشکلاتی دارند و با فرسوده شدن این درگاه های مشکلات آن ها افزوده خواهد شد. از سوی دیگر بسیاری از مشتریان بانک ها تعداد تراکنش های محدودی در روز دارند و برای بانک ها تخصیص پوز صرفه اقتصادی ندارد. از سوی دیگر بخش زیادی از این مشتریان به لحاظ تخصص امکان استفاده از تجهیزاتی مانند ام پوز را ندارند.پس باید وسیله ای ساده و ارزان قیمت را تولید کرد. اینترنت اشیا به ما این امکان را می دهد. چون هزینه تولید نرم افزار در کنار یک سخت افزار ارزان کل پروژه را توجیه پذیر می کند.

شرکت رسانه در طول این مدت تلاش کرده است تا خود را برای توسعه قابل قبول در حوزه اپلیکیشن های اندروید آماده سازد و اکنون مشتاق است تا در ایده هایی که در زمینه اینترنت اشیا و فینتک است مشارکت و سرمایه گذاری کند و تجربیات و توانمندی خود در این زمینه را در اختیار شما قرار دهد. لطفا اگر ایده ای دارید با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *