5 دلیل که برنامه نویس های اندروید باید اندروید اشیا را جدی بگیرند

در تمام اینده پژوهشی هایی که در مورد فن آوری مربوط به رایانه صورت می گیرد می توان در مرحله اول رایانش ابری قرار دارد و پس از آن اینترنت اشیا قرار می گیرد. رایانش ابری در اکثر مواقع به سخت افزارهای بسیار ئیچیده ای احتیاج دارند اما مهمترین وسیله برای اینترنت اشیا همان گوشی های موبایل هوشمند است و به همین دلیل است که به نظر می رسد بهتر است قبل از اینکه اینترنت اشیا گسترده تر شود شما نیز باید در این پروسه جای خود را پیدا کنید.

photo_2016-10-14_10-28-20

گوشی های هوشمند هر روز بیشتر به سنسورهای پیچیده مجهز می شوند به طوری که بسیاری از کامپیوتر ها را نمی توان به این سنسورها مجهز کرد. اکنون بردهایی نیز مانند رازبری پی 3 می توانند در این زمینه کار طرف مقابل را انجام دهد. شما کافی است دستور بدهید تا برد آن را اجرا کند. پس شما متوجه شدید که با تغییرات بسیار اندکی در نگاه تان در پروسه برنامه نویسی می توانید به برنامه نویس اندروید اشیا تبدیل شوید. اگر متقاعد نشدید این 5 نکته شما را متقاعد می کند:

  1. در هر صورت این تغییرات آینده کاری شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد با به بازی گرفته شدن تجهیزات سخت افزاری در آینده نزدیک بسیاری از مشتریان شما درخواست برای استفاده از آن ها در کسب و کارهای شان خواهند داشت.
  2. با وارد بازی شدن اندروید به اینترنت اشیا می توان انتظار داشت که مهارت های لازم پایین تر خواهد آمد اما در هر صورت تولید کار با کیفیت و پیچیده به مهارت های لازم نیاز خواهد داشت پس بهتر است که خود را در مسیر درست قرار دهید و در طول زمان مهارت های لازم را کسب کنید.
  3. اگر از ابتدا در مسیر یادگیری قرار بگیرید و اصول اولیه و تغییرات را با دقت مطالعه کنید به زودی شما به مرجع این کار تبدیل خواهید شد. مرجعیت در این حوزه می تواند حوزه های کاری بسیاری را برای شما بگشاید و کسب درآمد را برای تان راحتر کند.
  4. اکنون گوگل به عنوان مهمترین شرکت تاثیر گذار در حوزه ای تی به این تجارت وارد شده است پس شما هم باید بدانید در کجای کار قرار داردید. بعید است گوگل روی حوزه ای بی خود سرمایه گذاری کند.
  5. در هر صورت دانستن بهتر از ندانستن است. در مقابل فن آوری که در حوزه کاری مشا بسرعت در حال رشد است غافل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *