وب فیزیکی

فرودجا به عنوان اولین وب فیزیکی*  فارسی زبانان آغاز به کار کرده است. این مفهوم ایده جدیدی است که شرکت گوگل آن را در سال ۲۰۱۵ معرفی نموده است و اکنون ما نیز  وب فیزیکی فارسی زبانان را در ایران راه اندازی می کنیم.
بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک اکنون دارای دو بعد فیزیکی و مجازی هستند. یعنی هم دارای مکانی به عنوان دفتر یا فروشگاه و هم وب سایت یا صفحه هایی در شبکه های اجتماعی. به این ترتیب یک مکان فیزیکی به علاوه یک فضای مجازی که اکنون این دو ارتباطی با یک دیگر ندارند. یعنی شما تنها زمانی شرکتی را با فضای مجازی اش مرتبط می کنید که در معرفی نامه فیزیکی به شما ارئه شود و شما دستی آن را به وارد کنید و با فضای مجازی این تجارت آشنا شوید.
اما اکنون ما این امکان را فراهم کرده ایم که شما با ورود به مکان فیزیکی از فضای مجازی آن مطلع شوید و بلافاصله اطلاعات بروز و دقیق از همه موارد به شما ارائه شود.
 در حقیقت تصور کنید که درو دیوار فضای تجاری شما به مشتریان تان پیغام می دهند و حرف می زنند. مثلا این لباس را در بخش زنانه ببینید یا نمونه های جدید سنگ های تزیینی فروشگاه در طبقه دوم قرار دارند از آن ها بازدید کنید!
beacon
ما به عنوان اولین گروه توسعه دهنده ایرانی  وب فیزیکی فارسی زبانان بر روی این کار سرمایه گذاری کرده ایم و با اپلیکیشن خود و همچنین تجهیزات سخت افزاری که در فروشگاه و دفتر شما وصل می کنیم این امکان را به تجارت شما اضافه می کنیم.
از ویژگی های منحصر به فرد خدمت ما به شما:
  • جز اولین ها باشید؛  وب فیزیکی فارسی زبانان اولین بار توسط ما به شما ارائه می شود این فرصت برای جلب توجه همیشگی مشتریان را از دست ندهید
  • در کنار صدها بیزنس دیگری قرار بگیرید که وارد این شکل از بازاریابی می شوند
  • افرادی را که به فروشگاه شما نزدیک می شوند ترغیب کنید که وارد فروشگاه شوند
  • افرادی را که وارد شده اند راهنمایی کنید
  • در مسیر توسعه این تکنولوژی باشید و از فواید جهانی آن سود ببرید
  • تاثیری ماندگار در ذهن افراد بگذارید
  • شخصیت ویژه ای برای تجارت خود کسب کنید
  • با مشتریان خود در ارتباط بمانید و بگذارید آن ها با یکدیگر در باره شما نظر بدهند و صحبت کنند

این همه تنها با هزینه ای بسیار قابل قبول و از مسیر حرفه ای ها برای شما امکان پذیر است این فرصت طلایی را از دست ندهید. این تکنولوژی بزودی در جهان فراگیر خواهد شد چرا که شرکت های بزرگی چون گوگل که با نقشه گوگل جهان بازاریابی آنلاین را تکان داد پشت این فن آوری است. شما می توانید جز اولین های ایران باشید

تنها کافی است با همکاران من در شرکت پاسارگاد تماس بگیرید تا آن ها  شما را راهنمایی کنند

 در صورتی که می خواهید با توسعه دهندگان  وب فیزیکی فارسی زبانان همکاری کنید کافی است با ما تماس بگیرید.
—-
*Physical Web

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *